Mia0121 umrumdadegil muz,kaşar peyniri,yumurta,yoğurt,pekmez, ceviz , badem ,kuru üzüm , incir,kefir bunları tüketince cidden çok farkediyor düzenli tüketimde
FDM220 umrumdadegil yeşil mercimek yulaf avokado muz tere roka ıspanak kurubaklagiller et tavuk balık tahin pekmez kabak çekirdeği çiğ kuruyemişler
Mercimeek umrumdadegil ben gebelik başından beri günlük yumurta kuruyemiş kefir kaşar avokado yoğurt tüketmeye dikkat ettim kuzum ekmek türü çok tüketmedim ben çok kilo almadan bebişi besledim :)
umrumdadegil Mia0121 bol bol kuruyemiş yani. Peki yumurta illa haşlama mı olması lazım yağda da olur mu
Ayisigi23 umrumdadegil haşlanmış yumurta çok farketti bende. Doktor ne yaptın da bu kadar kilo aldırdın demişti haşlanmıştı yumurta yemeye başladıktan sonra.
umrumdadegil Mervetns ay en sevmediğim çiğ badem😕 kırmızı kuru üzüm dediğin siyah çekirdekli olan dimi
Mervetns umrumdadegil evet ondan. Bende sevmiyordum muzun içine batırıp öyle yiyorum hoş oluyor :) birde şekersiz fıstık ezmeleri var. Onlardan da tüketebilirsin. Bu saydıklarım bize kilo yapmıyor ama bebeğe kilo aldırıyor. Ben çok faydasını gördüm 36 haftadayım hiç kilo almadım. Ama bebeğim maşallah 🧿 iyi. 🙏🏻😇
umrumdadegil Mercimeek beni bu süreç yordu biraz ya yiyemedim sanırım pek bir şey. Avokadoyu nasıl tüketiyorsun sen malum normal tadı bişeye benzemiyor pek😅
Mercimeek umrumdadegil bugün kontrole mi gittin sen ? Ben limon sıkıyorum tuz ekliyorum ve içine haşlanmış yumurta koyuyorum birde sevdiğim baharatlar ya da salatayla ben çok seviyorum avokadoyu kabuğuyla da yerim 😂
umrumdadegil Mercimeek evet kontrol günümdü bugün. Bende bi öyle deneyeyim inşallah güzel olur tadı kahvaltıda sos gibi falan yerim😅😅 avokadom da olgunlaşmamış ya kaç günde olgunlaşır acaba
umrumdadegil Mercimeek nst istedi iyi çıktı çok şükür sancı yok zaten ağrım da yoktu gittiğimde. Çok şiddetli ağrın olursa yine gel bekleme dedi. Yeni bir ilaç yazdı kasılma önlesin diye verdi progestan kullanmaya devam dedi. 34. Haftaya kadar tutmaya çalışalım sonra durdurmam dedi gelirse gelir dedi. Bakalım artık nolacak haftaya tekrar kontrol var. Ama zaten benim sancım hep akşam ve gece başlıyor gündüz sancı çıkmayacağını biliyordum 🙄 rahin uzunluğuna da fena değil dedi sence ne demek istedi 😂 dolapta mı bekleteyim dışarıda mı
Mercimeek umrumdadegil hangi ilacı yazdı ? Kız benimde öyle artık akşamları başlıyor sancım 😂 sabaha kadar sancı çekiyorum 🤦🏼♀️ 34 erken be çiçeğim 36 ya kadar tutsa içinde ne iyi olur gelmesin tut kız içinde 😃😃😃 serklaj muhabbeti oluyor buralarda dikiş atıyorlar bebek tutunamıyor kuşum :( ama uzunluğu iyiyse çok şükür korkma gebelikte her kontrolde ölçüyorlar onu eğer kısa gelir ise dikiş atıyorlar. Valla nerede canın isterse ben dışarıda bekletiyorum çok ışık almasını da istemiyorum
umrumdadegil A12_S07 inşallah canım biraz daha beklese rahat edeceğiz 💜 en azından 2024 gelmesini beklese diyorum artık 😂