Kubra-A Merhaba, ücretli doğum izni için 32. Haftada rapor almak zorunda mıyız ? Yoksa 34. Haftada da izne ayrılabiliyor muyuz ? Yardımcı olursanız sevinirim 🙏🏻
Elif311 Kubra-A 32de çalışacaksınız mecbur çalışır almankz lazım sonrada kaçıncı haftada ayrılacaksanız ona göre çalışamaz almanı gerekiyor
Duru24 Kubra-A 32.haftada iznin başlayabilir ama istersen çalışır raporu alırsım devam edersin. 37de mecbur izne ayrılmak zorundasın zaten
Cicekkiz20 32+0 da tam rapor almak gerekiyormuş canım eğer çalışmak istiyorsan çalışabilir raporu istemiyorsanda çalışamaz raporu doktorum beni tam o gün çağırdı çünkü