Kızlar 30 haftalığız ve son kaç haftadır karnımın alt kısmında kalp atışları gibi hareket hissediyorum. Yanlış değilse bu bebek hıçkırığı diye biliyorum. Bebeğin amniyon sıvısını yutması sonucu oluyormuş. Yani bu hareket bebeğin hickirmasi mı? Bide öyleyse Bebek hıçkırırken hissettiğimiz hareket yer bebeğin neresi oluyor?😃🤭