Afro-dit Kubbbb önceden 38 haftalıkken veriliyordu şimdi 39 haftaya çıkmış 39 haftalık iken sezeryana aliyorlar belki 37 yada 38 de gün verir sana da
Seymanurbozdag12 Afro-dit ne 39 u canim ben 38 de sezeryan olacağım 39 da yapılmıyor ki sezeryan sadece
Afro-dit Seymanurbozdag12 ben genel olarak yazdım hastaneden doktordan kaynaklı değişebiliyor önceden 38 haftada aliniyormus 39 haftaya çıkmış doktorum bana böyle demişti bende sezeryanliyim iki çocuğumda 38+6 da doğdu