Aybke6 16+4 haftalık olduk 12nci haftada kız denmişti bekledik ve bugün kesin olarak kızımız olacak❤❤💕🙏 rabbim herkesin gönlüne göre versin sağlıklı sıhhatli kucağımıza almayı nasip etsin...
Kubravci Aybke6 amin 🙏🏻 bizde 16. Haftada kız dediler ama emin değilim dedi 🤷🏻♀️ İnşallah kız olur 💗
mervecoban Bende 16+4’üm doktorum izinliydi 14.hafta %60 kız 16.haftada kesin öğreniriz demişti öğrenemedik cumartesi öğreneceğiz inşallah❤️❤️