Nur5516 55_gzemakbas_55 elele ranger modelini almıştım üç yıl kullandı kızım Şimdi ikinci gebelik yine kullanacağız taş gibi hala çok severek kullandım
Cankuss35 55_gzemakbas_55 bende çok beğeniyorum bebek arabalarını güzel postun için teşekkürler ❤️ herkes önermiş
55_gzemakbas_55 Hmsregmze travelleri hakkında bilginiz var mı nerden sipariş ettiniz internet sayfası güvenli mi
Tugkah Fatmagll bende bu modeli düşünüyorum ama denemek fırsat olmadı. Hafif bir araba mı sürüşü güzel midir sizce
[silindi] 55_gzemakbas_55 Elele mido 2 geldi hem sürüş hem güvenlik hem hafiflik açısından gerçekten çok güzel ve aynı markanın 6 in 1 beşiğini aldım çok memnunum henüz kullanmadım ama ben beğendim açıkçası
Hmsregmze 55_gzemakbas_55 internet sitesinden sipariş vermiştim.oto koltuğunu da ondan almıştık hala kullaniyoruz.traveller hakkında bilgim yok maalesef yer kaplamasın diye kabin boy aldık biz
Nur5516 55_gzemakbas_55 maalesef ondan üretim yok bende. Göremedim Aldrood modeli de güzel ama arkadaşım kullanıyor
55_gzemakbas_55 Nur5516 çok teşekkür ederim sipariş verdim elele Mido 2 den söyledim bakalım hayırlısı 🙈🙈