Burcu9125 mervebusra maşallah çok iyi sanırım anlamam ama 🥰🧿 Biz 19.haftada 382gramdık. Doktor normal demişti haftasına göre. Şu an 21deyiz çarşamba ölçer kilosunu. Bebek bir anda mı alıyor bu kiloyu yoksa özel olarak yediğiniz içtiğiniz bir şey var mı?
Blackkcat Pamuk canım senin de normal çünkü yanlış hatırlamıyorsam geç döllenme mi olmuştu bi ara konuşmuştuk,haftasını yakalayabilir bebeğe giden damarlarda sorun yoksa
mervebusra Burcu9125 kabak çekirdeği muz balık ıspanak çok fazla tüketiyorum bide demir takviyesi aldım 1 haftadır serum yoluyla çok düşmüştü degerlerim
mervebusra Birikrabirsusam sizin de iyi moralinizi yüksek tutun sağlıcakla gelsinler inşallah kabak çekirdeği ıspanak balık muz çok tükettim sende bı dene istersen yemek le çok aram yok migdem küçüldü mu noldu bilmiyorum fazla yemek yiyemiyorum
Pamuk Blackkcat Hafta da 2 gün kan damarlarına falan bakılıyor çok güzel sıkıntı yok.Ama ben geç döllenme olayını bir türlü anlatamıyorum hala doktorlara.
Blackkcat Pamuk her şey yolundaysa sen 1hafta geç hesap yap ona göre moralinide bozmamış olursun ,sağlıkla gelsin kuzun inşallh🥰
Tugbasuu Ben bugün sabah gittim 27+0 36 cm 1100 gram dedi başı aşağıda değil yukarıda tosunumun 😅 kan uyuşmazlığı testi verdim sonucu bekliyorum
Birikrabirsusam mervebusra bende öyleyim çok fazla bişey yiyemiyorum. Kuruyemiş muz ve lifli gıdalar yemeye özen gösteriyorum. Çarsamba gün randevum war bakalım kaç kilo olmuş minik kız 😁