Kızlar 12haftalık gebeyim iki gündür sağ kasığıma doğru iğne batması gibi sancı giriyor anlık . Devamlı yok ama bazen 10dk da bir bazen 5 dk bazen de 1 saatte . Yani süresi değişiyor ama batma hissi aynı iğne batması gibi . Enfeksiyon belirtisi olabilir mi ? Ya da ne olabilir sebebi . Bugün randevum var doktoruma da diyeceğim .