EsenPelin ya makul fiyatlı Bi özel bulacaksınız. Ya da devlette doğum yapacaksınız 🤷♀️ Benim de ilk doğumumda eşimin sigortası yoktu, 9 ay devlete gittim. Ama son anda çıkan Bi aksilikle özelde doğum yaptım, son 3-4 günümde hastane araştırdım ve en makul fiyatlı (eski çalışan olmamın da verdiği Bi indirimle) özelde doğum yaptım. Şimdi ise eşimin sigortası var çok şükür, bu kez de şehir hastanesinde Dr. Umun çok başarılı olduğunu duydum. Şimdi de ben ücretsiz doğum yapacağım kısmetse.. Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah, sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin Allahım 🙏