Feryes bende 40+4 te son kontrolüme gittgimde herşey normaldi. hatta doktor 3 gün sonraya sunni sancı günü verdi. çatı muaynesi ve nst fln hiç baglanmamıştım. 3 gün sonra doguma giricem diye kuaföre gittm son son çarşıları bile gezdim hiç birşeyim yoktu. ertesi sabah saat 6 da sancılandım 🥰 9 a kadar duşa gir namaz kıl kuran oku kahvaltı et saçlarını yap fln derken 9 da sancılarım artınca dayanamadım hastahaneye gittim 🥰 5 cm acikligim vardi 2,5 saate dogurdum. o hiç belli olmaz anlıcagınız 🥰sabredin 🥰 bugun yarın hayırlı haberlerinizi alırız inşallah 😘