Yakut16 Kızlar 34 haftalık hamileyim sol ayak bileğim şişmiş doktorda kardiyoloji gönderdi bı baksın dedı var mı başına gelen
Eflinlina Yakut16 canım son dönemler artık ödem oluyoruz bu cok normal ayakta cok kalınca benimde oluyor
Kediannesi1 Yakut16 tek ayak bileğiniz şiştiği için damarlarda bir problem olmasın diye göndermiş olabilir mutlaka görünün
Gkfdekmmlfdgn Yakut16 ödem canm onlar tuzlu yeme fazla ayakta durma iner Bnde de olmuştu ilk gebeliğimde bacagıma kadar şişmşti
Boymoms Yakut16 37 numara terlik giyiyordum 40 numarayla gittim doğuma hatta o bile sıkıyordu . Parmağınla bastırdığında anlarsın ödem mi değil mi diye birde oturduğunda ayakların bi anda şişiyor mu canım ? Ben 27 kilo aldım meğer ödemim fazlaymış
Maisina E ödem ??? Bunun için niye kardiyolojiye gönderdi? Gün içinde ayakta çok kaldığımda benim de davul gibi oluyor bileklerim..
Yakut16 Maisina hocam son zamanlarda oluyor ondanmıdır diyorum bilemem dyo git görün dedı cıns bu doktorlar
Maisina Yakut16 başından savmış seni.. çok ayakta kalma yorulma dinlen. Ayrıca benim tek ayak bileğimin şiştiği de oluyor ikisi aynı anda şişecek diye bir kaide yok. 🌺
Habibe_ Yakut16 niye gönderdi bilmiyorum ama ben 25 yaklaşık aldım komple ödemim vardı 38 numaradan 40 numara terlige geçiş yapmıştım açısından yürüyemiyordum ayağımın elinle bastırdığın zaman içeri çöküş oluyorsa zaten şiştir canım
Boymoms Habibe_ Bende doğum yapalı 5 ay oldu fotoğraflarıma bakıyorum kendimle dalga geçiyorum 😅 İyiki yaz ayına denk geldim yoksa eşimin botlarıyla giderdim kontrollere 🤣
Xxxmelodi666 Yakut16 çok ayakta kalmak ve tuz tüketimi ödem yapar bugne kdr çok hafif geçerdi bende 34 haftalığım 3 4 gündür fazla olmaya başladı
sedanrgnll1654 Benimde doktorum çok şaşırmıştı o kadar şiş olmasına tahlillerim temiz çıktı tansiyonumda sınırda üzerinde durunca genellikle çok şişiyor sadece ayak değil el yüz tanınmaz hale geldim diye bilirim🙈