Kızlar 37+1 haftalığız. Bugün kontrolde ilk çekildiğim nst sonrası bebek uyuyor olabilir dendi doktorum bir şeyler ye gel dedi gittim bu defa da hareketli idi ama ikinci nst de kalp atışı birden 62 lere düştü baya telaş yaptım hemşireyi çağırdık yerinden oynamış kalp atışını alamamış olabilir dedi. Doktorum tekrar nst ye baktı normal dedi gönderdi ama içime kurt düştü. Aniden böyle bi şey yaşayan var mı kızlar yazarsanız sevinirim