Sumeyranur
Doktorunuz hem ultrasonla bakıp hem vaginal muayene etmiş ve endişe etmemenizi söylemiş, buna rağmen nedir korkunuz? Bizler doktor değiliz ki bence doktorunuza güvenin ve evham yapmayın. Kahverengi lekelenme aynisi adet sancısı gibi sancılar bazı gebelerde olabiliyor hatta kanama bile olabiliyor. Mutmain olun bence çünkü psikolojik durumunuz bebeğinizi de etkiler, ve progestan düşük tehdidi olanlarda önlem amaçlı kullanılır, herhangi bir sakıncası yoktur ağızdan ya da vajinadan iki turlu kullanabilirsiniz tablet formunu verdiyse tabi. Geçmiş olsun tekrar evham yapmayınız..