Merhabalar.Normalde son adet tarihim 1 ekimdi doktorum geç döllenme olduğunu söyledi ve 8 Ekim olarak değiştirdik.Normalde bugün 11+1 dim ve ikili test randevum vardı.Oradaki başka bir doktorda baktığı zaman 10+3 le uyumlu olduğunu söyledi şu an küçük olduğu için başka bir tarihe randevu verdi. Yani kendi adet tarihimden 12 gün kadar geç döllenme durumu söz konusu. Bu durum normal mi sizce? Doktor olabilir dedi ama yine de sizlere de sormak istedim.