yorgunanne_ Kizlar aranızda bestlak damla kullanan var mı varsa günde kaç defa ne kadar damla tüketiyor
caglakorkmaz yorgunanne_ Hastanenin öneri kağıdında vardı kullanmıştım bende ilk doğumum da, Günde 3 kez 20 damla yazıyor.
yorgunanne_ caglakorkmaz bende internetten bakmıştım 20 damla diyince çok değil mi acaba diye bı tereddüt te kaldım ondan sorayım dedim
caglakorkmaz yorgunanne_ Yani hastaneden çıkmadan sütüm gelmişti zaten ama sonrası için ben çok düzenli kullandığımı düşünmüyorum 🫣 bunun için yaradı mı yaramadı mı bi şey diyemeyeceğim ama kullanıp da memnun olan çok kişi var