Busra6761 ben 20. Haftada odasını ve ihtiyaç listesinin bir kısmını hallettim bebek arabasını doğduktan sonra düşünüyorum hemen kullanmayız nasıl olsa diyerek puseti olcak ya nasılsa kalan ihtiyaçlarını ve puset yılbası indirimini değerlendirip alcam inş e bebekte subatta yarı yarıya indirim olcakms diyorlar ama ne kadar doğru bilmiyorum onu da bekleyesim var