tugcesakzci Sultan-33 hayır ilk kısım doğum gerçekleştikten ikinci kısım izin tamamen bitip işe döndükten sonra yatıyor
Mutlubebekannesi tugcesakzci onu bilmiyorum tabiki ama şöyle soyliyim ben kasımın 6 sında doğum iznine ayrıldım 32 haftalıkken Kasım ayı için 5 gün primimi yatırmışlar raporlu olduğum 2.500tl mi ne bu doğum paramı etkilemez dimi onun üzerinden hesaplama olmaz dimi