Sena_1997 Arkadaşlar dün detaylı ultrasona girdim doktor burun kemigi kısa dedi 4-5 defa ölçtüm sadece 1 kere normal çıktı dedi biraz geçti sonra tekrar ölçtü normal iyi çıktı dedi böyle olan var mi
Nryseda Sena_1997 benim de pazartesi detaylı ultrason var. Sonuçları hemen veriyorlarmı acaba. Yoksa geç mi veriyorlar
Sena_1997 GamzeCan yok canim sonra normal iyi çıktı dedi zaten 2 li test te yaptırmıştım iyi çıkmıştı ense kalınlığı da gayet normal dedi