Kızlar testiniz akşam yapmayın. Sabah ilk idrarlar yapın doğru sonuç alma olasılığınız daha yüksek olsun. Ben önceki hamileliğimde adetim gecikmesine ragöen akşam yapmıştım negatif çıkmıştı ama hamileymişim yani bir yada iki gün sonra sabah ilk idrarla yaptım pozitif çıkmıştı. Yani akşam yapmayın