YesimAykut Ovitrelleyi gece 12 de vurdum, öncesindeki testim silik çıktı, bugün az önce yaptığım test pik çıktı, aşılama olacağım, herşey yolunda herhalde değil mi, ovülasyon testini aşılamada kullanan varmı?
YesimAykut Tazeanne68 dün silikti iğneyi yaptım pik oldu canım, çatlamasın diye uğraşıyorum yarın aşılamam var 🙏🤩
Tazeanne68 YesimAykut 36 saat sonra çatlıyor zaten canm dün gece yaptirdiysan yarın inşallah çatlar inşallah hemen tutar