Minezra Kızlar 5+4 m gebelik kesesi 12 ml boyutunda yolk sacıda gördük Ama bebeği göremedik bu haftalarda olanlar ne durumdasınız doktor haftaya çağırdı kalp atışı için çok heycanlıyım ve korkuyorum
Ceku00 Minezra ben de aynı durumdayım 6+5 te gittim ultrasonda 5+4 olarak göründü keseyi ve yolk u gördük. Yarın kalp atışı için gidicem. Gerginim korkuyorum heyecanlıyım her şey var 🥹
Me1temm Minezra ben 5+6 da gittiğimde sadece keseyi görmüştük yolk bile görmemiştik 7. Haftada tekrardan gittim bebişide kalp atışını da gördüm için rahat olsun 😊
Funda54 Bende 5+0 bugün doktorum çağırdı bekliyorum heyecanla daha önce kimyasal gebeliklerin boş gebeligim olduğu ivin çok korkuyorum bende saglika kucağımıza alalım ins bence korkma çok normal bu haftada öyle olması
Minezra Funda54 amin inşallah benimde önce 2 kaybım var kalp atımınu duyamamıştık sağlıklı haberler alalım inşallah
Zbdy_27 Benim de gittiğim de 5 haftalıkti sadece kese göründü çok küçük olduğu için hiç bişey görünmedi bende tedirgin oldum ama araştırma sonucu bebeğin kalp atışı 9. Haftaya kadar duyulmayabiliyormuş sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Zbdy_27 Ceku00 inşallah güzel haberler duyarsın dualarımız seninle benim de Perşembe gubu inşallah kalp atışını duyabilirim
Minezra Funda54 bugün ilk kez yaptırdım çok acıdı yarın evde yapacağız bakalm ama çok yakıyor ya 9 ay nasıl vuracağız
Minezra Funda54 evet 10 tanesini 100 tlye aldm ilk sefer sgk karsıladı diğerlerine devam edicelsek rapor çıkarmam gerek nerden nasıl çıkardınız aceba