Sevde11 Doktoruma sordum sana bırakıyorum istersen yapariz istemezsen yapılmaz dedi, sizler yaptırdınız mi yaptırmayan var mi aranız da,
Zseda Sevde11 Geçen hafta yaptirdik bizde. Doktorum yaptir dedi. Bunu yaptırdıktan sonra üçlü dörtlü istemicem dedi. Allah korusun kotu sonuç bile olsa farketmez ama yine de yaptırmak bilmek istedim
Sceylan Sevde11 doktorum sonuc kötü geldiğinde bebekten vazgeçmeyeceksen yaptırma dedi,bende o yüzden yaptırmayayım dedim
Esragok-k1 Zeehraaaa benim 2 gebeliğim bu gün grafik sonucu aldık 1337 çıktı perinataloji sevk etti 4 de randevum var ense kalınlığı nt 1mm crl 48 mm nazal kemik mevcut ama kan vermiştim 2 hafta önce devlette normalde özele gidiyorum devlette yaptrdık bu gün grafik sonucunu aldık da
Cnuryasar Ben de ikili yaptırdım temiz çıktı detaylı da yaptırdım o da temiz çok şükür 22 ye başladık kızımla
Mira1604 Esragok-k1 merhaba. Yaşınınız kaçtı görüntü atabılırmısınz ben 34 yaşındayım yaş risk kısmı düşüğün biraz üzerinde çıktı bugün bende perinatoloji dr gidince biraz fazla stres yaptım bugün oyüzden
Esra_yldz Esragok-k1 Merhaba testi yaptırdıktan sonra sonuçlara e nabızdan ulaşabiliyor muyuz yoksa doktorun ekranına mı düşüyor 🥰
1palyaco Elffth_2017 belli oldu mu cinsiyet ? Veya tahminde bulundu mu doktorun? Ben bugün soracağım ama tahminde bulunur mu bilemiyorum . Devlete gidiyorum .
Esragok-k1 Mira1604 yaşım 26 2 gebelik [](https://) https://share.icloud.com/photos/0bc0R_pDRbt9R-t2JeYiMFgjw ultrason bu [](https://) https://share.icloud.com/photos/0bb3TnwwhFoQI-S5gCQmOUIYg Buda grafik Bende bu gün 4 de gitcem perinataloji siz muayene oldunuz mu
Esragok-k1 Esra_yldz canım e nabıza kan testi düşüyor devlette yaptrdıysan doktordan gidip alcaksın sana grafik verecekler 🥰
Mira1604 Esragok-k1 bende bugün 4 de gidicem detaylı geniş ultrason a giricem inşallah sonuçlarımız temiz çıkar sağlıkla hayırlısıyla kucağımıza almamızı nasip etsin Allah 🤲
Esragok-k1 Mira1604 amin canım benim inşallah cümlemizin korkmuyorum yüce rabbimin dediği olur ferah tut içini 🤲🏻🩷🩷 acaba nasıl muayene ediyor ki çikolata vs yesek mi hareket etmesi için
Mira1604 Esragok-k1 dr tok gel dedi yarım saat önce tatlı ye dedi 1 saaat önce yemek ye dedi tok ol dedi bana