sevgilikendim Biri efektli biri efektsiz. Testi ilk yaptığımda belirti Gördüm sonra da biraz daha netleşmiş gibi geldi. Sizce var mıdır gebelik 🥺
myangelson sevgilikendim 14. Gün yap testi iğne gününü saymadan ertesi günden itibaren 14. Gün canım. Ve bu testler beklemiş kuruma çizgisi olabilir eğer çizgi görüyorsan
Emine010922 sevgilikendim bende cuma ypicam bugün 10 gün iğne gününü saymıyorum o gün ilişki olmadığı icin
Elisaaa1 sevgilikendim 14. Günde yapın diyorlar ama istersen bir kan ver canım ben çok göremedim çizgiyi belki fotoda görünmüyordur ama negatif çıkıp sonradan pozitife dönen çok insan var
sevgilikendim myangelson ilk yaptığımda da gölge gibi gördüm hep sonradan ortaya çıktı ilk yaptığımda gölge gibi gördüğüm için biraz heyecan yaptım ama aynı zaman da da negatif görmekten korkuyorum artık