papatyaolsun Aabbccc çok ağrıyor mu peki kuzum, ben anestezili hsg çektirmiştim onun gibi bir şey mi acaba? Bir de 1 kerede toplanıyor dimi
Aabbccc papatyaolsun anestezili hsg bnde çektirdim ondan biraz daha zor tabii cnm kaşık ağrısı fln oluyor yanu bir kere toplandı
papatyaolsun Aabbccc canım benim rabbim emeğini karşılıksız bırakmasın insallah çok zor süreçler. Toplamda ne kadar bütçeniz gitti acaba
Aabbccc papatyaolsun amin inşallah canım Allah razı olsun 40 bin hastaneye verdik 30 bin ilaç ama daha transfer sonrası ilaçlar vae
papatyaolsun Aabbccc ben aşılama deneyip çok zaman kaybetmeden tüp bebeğe geçiş yapmak istiyorum canım 1buçuk senedir olmuyor sebepsiz infertilite
Aabbccc papatyaolsun kaç aşılama denedin canm bende 2 yılım bitti 2 aşılama yaptım tutmadı bende hiç Zaman kaybetmeden tüp bebek tedavisine başladım
papatyaolsun Aabbccc henüz hiç denemedim canım Allah izin verirse bu ay düşünüyorum ilkini, ikinciyi de tutmazsa hemen yapıyorlar mı? Bir de benim yaşım 30, 2 embriyo istesek kabul ederler mi
Ysmnpmk Aabbccc yarın kontrol var nasipse bakalım nasıl ilerliyo 😀daha bugün az biraz kasıklarımda ağrı var ama bakalım kaç tane büyüdü yarın ogrenicem
Aabbccc papatyaolsun papatyaolsun ben 9 ay arayla yaptım asilamalarimi cnm hsg çektim 2.asilamam olumsuz olunca bir âdet geçti sonra hemen tüp bebek baslsdim yok 35 yaş üstü çift embriyo transferi oluyor
aybarsaybuke papatyaolsun hayır ikisi yani oda bizim isteğimize bağlı düşünün transfere geldiğinizde bize kararınızı söylersiniz dedi
papatyaolsun aybarsaybuke peki riskleri hakkında bilgi verdiler mi canım, bu arada 2si içeride bölünebilir daha da fazla olabilir ☺️
Aabbccc Ysmnpmk hadi bakalım hayırlı haberler inşallah o kasık ağrıları artıyor penguen gibi olacak😃😃