Merhaba arkadaşlar 34 haftalık hamileyim dün akşam otururken belim böbreklerime doğru ağrı girdi sonra hafiften karnım ağrıdı ğç dört saat sürdü duş aldım aprı hafifledi ama çocuk biyerde toplanıyo ya yalancı kasılma demişti doktorum o sık oldu sizce nedir doğum değildir dimi