Esrrahalil Doktorum bu aylarda kilo vermemin normal olduğunu söyledi o nedenle pek üzülmüyorum kilo verdim diye sadece bebek açısından baktığımda vicdan azabı duyuyorum bildiğim kadarıyla kilo hamileliğin son aylarında daha çok alınıyormuş bugün 12+3 olduk karnım hala dümdüz yemek yedikten sonra şişkinlik oluyor sadece . Ama mide bulantım bi tık azaldı diyebilirim. Birkaç güne cinsiyetini öğrenebilirmişiz ama ben 5 ocakta gideceğim doktoruma. Zayıf olduğum için hemen öğrenebileceğimizi söyledi doktor (45 ile hamile kaldım bugün tartıldığımda 46.50 kg çıktım)