Oğlum şuan 26 aylık ama hiç bezi bırakma belirtisi yok uykudan bezi kuru kalkmaz,altı ıslanınca rahatsız olmaz.Tam konuşma aşamasınada gelmedik ama mesela çiş diğnce lazımlığa gidiyor oturuyor işemiyor yada az işiyor kalanını halıya işiyor ne yapacağım bilmiyorum siz nasıl bir yol izlediniz tecrübeli annişler 😒