Tinii_minii_mom Kızlar çok kötüyüm ya 32. Haftaya girdim bugün muayenem vardı karın çevresi 2 hafta geride dedi minyon bir bebek dedi. Şu an için bir sıkıntı yok dedi 1600 gr çıktı. Gerçekten çok çok üzüldüm napsam bilemedim.
sakinanneee3 Tinii_minii_mom Üzülme Saglıgı iyiyse büyür elbet kilo alır hem inan bana zayıf bebekler kilolu bebeklere göre daha iyi gelişiyor
mmirzamm Tinii_minii_mom merhaba benimde aynı teşhis kondu ilk gebeligimde de zayıf doğdu bebek ama sağlıklıydi beni korkutan doktor 2.5 kilo bile zor doğar diyor yinede beslenmeye falan çok dikkat edelim siz de bizde ceviz muz badem bunları yemeye çalışın ve bal tüketin mumkunse
Pamuk Tinii_minii_mom Benim de sadece karın çevresi 2 hafta geriden geliyormus :( Oysa ki kaşar,ceviz,muz,cicibebe,kefir herseyi yer içerim.Bana da doktor istersen kasayla ye anne beslenmesi yüzünden değil bu durum genetik dedi.
berenn02_ Tinii_minii_mom bana da geçen karın çevresi 2 hafta geride dedi bnde çok üzüldüm bakalım bı kaç gün SONRA tekrar gidecem gelişme varmı diye
Tinii_minii_mom mmirzamm doktor senin beslenme alakası yok dedi o kdar çok sordum kaşar falan yiyim mi diye alakalı değil dedi. tabiki yine yicem ben ama bir ay önce kilosu normaldi. Şimdi bir anda böyle olması çok korkuttu. Takip edelim kilo almaya müsait değilse sezeryan yaparız 37de falan dedi anne karnı dışında daha iyi kilo alır dedi
mmirzamm Tinii_minii_mom bana da dedi ama yinede beslenmeye dikkat et iç rahmin dar olabilir dedi bence ki öylede zaten iki gebelikte de 30. Hafta civarında gelişim yavaşladı ilk çocuğumda artık kilo alması tamamen durdu sezaryan alındım ama dediğim gibi gayet sağlıklıydi dogdugunda
Elifelbb Tinii_minii_mom aynı seylerı yaşamışızbanada doktor aynısını dedi benım bebek de öyle çok fazla kilo almayarak ilerledi bi şekilde ve sezeryan yaptı doktorum ama yinede çok memnunum dışarda toparlar dedi öyle de oldu
Tinii_minii_mom mmirzamm kaç haftalıkken sezeryana alındınız peki. Benim iç karnım ne durumda bilmiyorumda bende 5 kg aldım sadece göbeğim falan az zaten ama doktor bunlarla alakalı değil dedi tamamen bebekle alakalı dedi
Tinii_minii_mom Pamuk aynenn banada tam olarak öyle dedi. Kilo aldırcam diye dengesiz beslenme seninle alakalı değil dedi amaaa işte hayat başıma yıkıldı yinede benim erken doğcak diye çok korkuyorum şu an
SeydaaYlmz Pamuk hiç üzülmeyin benim iki kızımda da öyleydi 2 3 hafta geriden geliyordu. Yani şöyle soyleyim büyük kızım 39+3 de doğdu ama 36 haftayla uyumluydu küçük 40+6 da doğdu 37 ile uyumluydu. Biri 2685 gram biri de 2900 doğdu doktor size dediği gibi genetik dedi herseye baktılar o süre zarfında. Şimdi ikisi de büyüdü sağlıklılar çok şükür 🤲 sizde sağlıklıca kucağınıza alırsınız inşallah 🤲
Pamuk Tinii_minii_mom Canim üzülme senin haftan güzel yine.Ben daha 28. Haftadayim.Hafta da 2 veya 3 e çıkardı kontrolleri sürekli suyuna ve kan akımına bakıyorlar.
Tinii_minii_mom Pamuk oo haftada iki mi iyi yapmıl gerçekten çok iyi bir doktormuş ya. Ben en son bir ay önce gitmiştim normaldi. Odaya girince 3 hafta sonra gelirsin nstye bakarız dedi. Bebişin kiloyu görünce haftaya gel nst yapalım bakalım tekrsr kilosuna dedi. Doktorum aşırı pozitif ona göre her şey normal ama bir anne için gerçekten öyle olmuyor. Çok şükür sağlıklıca doğsunlar en önemlisi o tabiki ama zamanında doğsalar çok çok daha iyi tabiki
Pamuk Tinii_minii_mom Canim ben serklajliyim hem de o yüzden Perinatoloji takıpliyim.O yüzden haftalikti kontroller şimdi gerilim olunca çoğaldı.
berenn02_ Tinii_minii_mom olumsuz dediği şey erken doğum olabilir dedi bana şuan 28+5deyim daha iki hafta sonra gel bakalım ona göre net bir şey söylerim dedi
berenn02_ Tinii_minii_mom aslında çok düzenli besleniyordum kuru yemiş meyve sebze yemeğimi falan da yiyordum ama onunla alakası varmı bilmiyorum
hatice_x Tinii_minii_mom benimde öyle ultrasonda ölçümler 8 gün geriden geliyor kilosu da düşük ve 8 günde sadece 100 gram almış doktor çok az dedi halbu ki ben bu hafta neler neler tükettim en az 2 kilo bekliyordum 1800 çıktı şok geçirdim yumurtamı cevizimi muzumu hiç eksik de etmedim çok yüklenmiştim bu hafta çok üzüldüm bende napacağım bilmiyorum beslenmeyle de kilo almıyorsa napıcaz biz ya :(
Tinii_minii_mom hatice_x kesinlikle her şeyi yiyorum ya muz ceviz çekirdek vs vs. Bir aydır gitmedim bir anda bende bugün öğrenince şaşırdım iki hafta bir anda nasıl açılmış şaşırdım ya beni korkutan almamaya devam ederse erken sezeryan dedi. Genetikten zayıf olabilir o ayrı ama alamaması çok üzücü
Aliefezeyno hatice_x evet benim de bebeğim minyon olacak 29 hafta olduk bugün etrafındaki herkesin onkadar cok baskısı var ki yemiyorsun bebeği besleniyorsun daha çok ye nasıl anne olacaksin gibi onlarla kendimi daha suçlu kötü hissediyorum
hatice_x Tinii_minii_mom evet oda sıkıntı ya ben sezaryen de istemiyorum normal doğurmak istiyorum bakalım süreç nasıl işleyecek umarım bu farklar daha da açılmaz çok üzgünüm yine ceviz muz kaşara dikkat edicem normalde günlük bir muz tüketiyordumm ikiye çıkarıcam yumurtayı da ikiye çıkarıcam sütü de aynı şekilde bakalım 15 gün sonra ne bekleyecek bizi :(
Kelebek1_ Tinii_minii_mom bunun için üzülmeyin çok şükür sağlığı yerinde kilo aldıracak besinler yiyin bundan sonrasında bebekler bir hafta ileri bir hafta geri olabiliyor Allah’ın izniyle diğer kontrol de haftasına uygun gelişimini tamamlamış olur bebekler son aylarda çok hızlı kilo alır
Tinii_minii_mom Kelebek1_ dahada açılırsa fark ne oluyor peki bunu merak ediyorum Allah korusun erken doğum mu yapılıyorki
Tinii_minii_mom hatice_x ben yiyorum hepsini ama artırıcam iki katı yapcam bakalım bir hafta sonra ne değişcek yazarım buraya
duygu26 Tinii_minii_mom ilk kızım 1575 gram doğdu acil sezeryanla alındım şimdi iğne hao kullanıyorum ama bende kan pıhtılaşması var bu kizimda da gerileme var ama hareketleri iyi şükür inşallah kilo almıştır Yemen’e dikkat et herşey güzel olur inşallah
hatice_x Tinii_minii_mom bende hepsini tüketiyorum ama aynı şekilde iki katına çıkarıcam iki hafta nasıl bekliycem onu da bilmiyorum