Merhaba kızlar alışverişe başlıyorum bebeğim için nisanın ilk haftası doğacak inşallah ne tam soguk ne tam sıcak arada kaldım kıyafet konusunda ilk 2,3 ayı uzun kollu zıbınlar giydirirm diyorum sonra sıcaklar başlıyor ozamanda kısa şortlar kısa kollular neyden nekadar almam gerekiyor çok araftayım🥲