Meliha06 Kızlar ben folik asiti 9 haftalıkken kullanmaya başladım geç gittim doktora şimdi 3 aylık olduk bugün tam bugün bırakmalı mıyım doktora gidene kadar 2-3 hafta daha kullansam bişey olur mu ne diyorsunuz?
Rabiul Meliha06 doktorunla iletişime geçebilirsin ben hamile kalmadan 1 ay önce kullanmaya başladım 11. Haftadayım Ocak 2 de randevum var o zamana kadar kullanacağım doktor bırakabilirsin derse bırakacağım
Nurov Meliha06 ben oğlumda doğuma kadar kullandım şimdi de öyle yapıcam bırak dese de devam edicem çok yaramıştı bebeğime zaten zararı olacak bişey değil vitamin sonuçta