Kızlar bebiş yerini çok sevdi herhalde hiç zahmet edip gelmeye niyeti de yok ne açılma ne bisey nasıl dogurucam hareketli biriyim hamileliğimin başından beri günde kaç kez merdiven inip çıktığımı bilmiyorum öyle diyim nstde aşırı yüksek çıkan sancılarım var ama düzensiz olduğu için anlam ifade etmiyor dedi doktorum suni sancı ile doğumu başlatabilir misiniz diye sordum bu kadar şiddetli sancıya 1 cm bile açılman olmamış suni sancı ne işe yarar onu kullanmayı şuan düşünmüyorum dedi aynı durumu yaşayanlar yardımcı olabilir mi