Hamilelikte lazerin zararlı olduğu kanıtlanmamış ama yinede yaptırma derim .Acıya duyarlılık arttığı için bu dönemde canınıda acıtabilir lazer ayrıca hormonlar sürekli değiştiğinden hiçbir faydasınıda göremezsin verdiğin paraya yazık . Eşimin dükkanında lazer cihazı var , bnde 7 aylık hamileyim yaptırmak isteseydim gider bedava yaptırırdım ama bebeği o riske atmak istemedim. Bnmde ilk hamileliğimde erkek gibi çıkmaya başlamıştı sürekli ağda yapıyordum . Bu ikinci hamileliğim tüylerim dökülmeye başkadı diyebilirim 2 ayda bir traş makinasıyla alıyorum idare ediyor beni diyorlar ya hani hamile kalınca bütün tüyler geri çıkıyor kıl olarak bende çıkmadı var ama abartılı bir şekilde deği 😅 maşaAllah diyimde kendimi nazar etmiyim rahatım yani 🥳