Sehermahsum7321 küçük bi ilçedeyim normalde gittiğim doktor başka ilçeye gitti uzak olduğu için bende bu doktora geçtim ama o doktorum numarasını vermişti bazen bazı şeyleri ona da soruyorum bu doktorumda normal muayene olarak güzel ilgileniyor tek sıkıntı telefon numarası işte