ravzae Benim bebeğim de aynı kilo ve boyda doğdu, 0-3 aylıklar bol oluyor ,bebeğim 15 günlük oldu.3 tane hastane çıkışı almıştım daha çok olabilirmiş çünkü her gün kusuyor bazen günde iki kez Kıyafetlerini değişiyorum,bence hiç iade falan etmeyin çünkü yetmiyor.Bir de bebekler ilk hafta kilo kaybediyor benim kızım 200 gram vermişti öyle Kıyafetler hemen olmuyor durumu yok yani