31+ 6 doğum şekli belli değil ama beşinci aydan beri dotorum doğum tarihin 20 Şubat diyor 💁🏻♀️ nasıl olacak bilmiyorum günler geçmiyor sanki . Bı yandan kavuşmak istiyorum bı yandan da korkuyorum. Yapabilecek miyim bakabilecek miyim bebebgime diye böyle değişik duygular içindeyim🌸 bı de grip oluyorum galiba öksürük burun akıntısı ne ararsan var😂her yerim ağrıyor Allah hepimizin yardımcısı olsun 🌸😊