Yenianniss- benim de bu ara cok fazla kasintim oluyo hele kalcada ve gobegim dez bebek buyudukce vuzut geriliyo haliyle kasiniyo kasimamaya calissam da o kadar tstli tatli kasiniyo ki oyle böyle degil 😂 insan dayanamiyo mecbur kasiyo ama elinden gelsgince kasimamaya calis yoksa catlak oluyo maalesef. Ben kasindigi zaman hemen bi yag sürüyorum geciyo nemlenmis oldugu icin ☺️