senatss İdrar testleri ard arda 2 gün yaptım silik çıkıyor ama dün kan verdim negatif çıktı bu şekilde olup hamile olan var mı bu durum nedir lütfen yardımcı olurmusunuz bilginiz varsa yada yaşadıysanız.
Zseda Kanın yanılma payı olmaz diye biliyorum. Yani testte silikse kanda kesin çıkması lazım. Test duruyorsa atabilir misiniz bakalim
Zseda senatss Sol yukarıda üç cizgi var ya hani bildirim gelince oraya düşüyor. Orda resim yükle var. Ona tıklayıp resmi yukleyip linki kopyala diyin. Sonra buraya yapistirin
Zseda senatss Allah Allah gerçekten silik çizgi var yanlış yönlendirmek istemem de. Kuruma çizgisidir diye düşünmüştüm. Peki bu çizgi ilk 5 dakika içinde mi oldu yoksa daha geç sürede mi? Bir de kan sonucunuzda ne yaziyor tam olarak
senatss Pinarrrrrrrra tahminime göre 3 haftalık hamileyim ama gebe takip son adet gününe baktığı için onda da 4 hafta 4 günlük
kubrakta Pinarrrrrrrra bu imkansız ben laborantım hamilelik ilk önce kana düşer kanda gezen beta hcg hormon değeri idrara yansır daha sonra idrar testlerinde çıkar yani böyle bir bilgi yok kana yansımayan gebelik idrarda asla çıkmaz…
Hulo2105 Pinarrrrrrrra alakası yok canım 4 haftalık olmadan idrarda öğrendim gittim kan verdim 65 çıktı. Hatta ilk kana düşer.
Zseda senatss benim adetim 1 gun gecikmisti hemen test yaptim silik çıktı. Gidip aynı gün kan verdim çok düşük bi betayla öğrendim. Geç dollenmeymis. Yeni olduğu için silik cikmis. Sizin kan sonucu degeriniz kaç cikti
Zseda senatss Değer kaç belki yanlış bakiyorsunuzdur diye bi bekledim de 🤗 siz kan tekrar verirsiniz insallah güzel haberler alirsiniz