beyzanurytt Son 9… 38+5 oldukkk bebişin gelmeye hiç niyeti yok gibii ne sancım var ne de bişeyim benimle aynı günlerde olan var mı ne durumdasınız kızlar
Betulkaraa34 beyzanurytt kizim 7 aylik oldu benim de kizimin hic gelmeye niyeti yoktu 40+3de sezeryana alindim 🤣
Evlimutlucocuklu06 beyzanurytt son 13 benim de aynı şekilde bir belirti yok normal bekliyorum çarşamba çatı muayenesi olacağım
Duyguss24 beyzanurytt al benden de o kadar canım uygulamaya göre son 9 oğlum 38 +3 de doğdu öncesinde nisanim gelmisti bunda şuan aman aman bir belirtim yok klasik ağrılar vs dışında inşallah sağ salim sağlıkla kolay dogumlarla bir avazda kucaklarimiza alip yuvalarimiza döneriz
Busskk 38+6 son 8 gün ama bende de tık yok 😊 2. Gebeliğim ilki 37+2 de gelmişti hemen, şimdi bekledikçe ve doğumu bildiğim için korku ve kaygılarım artıyor 😔