GamzeeAlii ben 14 te tedbir amaçlı serklaj oldum. 28 de sanırım 31 civarı ölçüldü. Doktorum normal olduğunu söyledi 28 29 dan sonra az az azalması normal dedi. Ama bazı doktorlar da serklajdan sonra o ölçüye çok bakmıyolar önemli olan dikişin sağlamlığı diyolar. Dikişin sağlamsa korkma bence biraz da dikkat ederek yavaş yaşayarak atlatıcaz hepimiz inşllahh