Aminea Erken haftasında şeker yüklemesi yapan oldumu açlık şekerim yüksek ve sınırda cıktığı için doktorum 16. Haftamda şeker yüklemesi yapmak istiyor böyle bir durum yasayan oldu mu ?
GamzeCan Aminea doktorun istediğine göre bi sorun vardır canım normali 24 ve 28 arası yapılıyor ama sen doktoruna güven👍🏻
peperutka Aminea Ben 10. haftada yaptırmıştım haba1c değerim yuksek çıktığı icin doktorum istemisti.Nitekim insulin direncim cikti.Ona gore evde sekerimi kontrol ediyorum bu hafta tekrardan yapilacak 22.haftadayim
Aminea enfla bilmiyorum canım benim şeker değerlerim yüksek cıkıyor bu yüzden erken yapılması gerektiğini söyledi.
Aminea GamzeCan GamzeCan heralde canım bilmiyorum şeker değerlerim yüksek çıkınca böyle bi istekte bulundu umarım bi sıkıntı olmaz
peperutka Aminea yok canm bir sorun yasamadim.Doktorun senden suphelendigi icin erken istemis ne kadar erken önlem alınırsa o kadar iyi bebeklerimiz için