minikmucizeemaak Sibelsamet_64 Ben siyaha boyadım. Koleston almıştım aslında ama doktor organik boya kullan dedi. Gratiste satılan bir organik boya var onu aldım, onunla boyadım. 🌿
minikmucizeemaak Ucurumcicegi Hamileyken o riski alamadım canım benim aşırı beyazlarım var kaşınıyordu da ama yine de bekledim doğurduktan sonra boyadım
Hazal966 Ucurumcicegi dip boyası bitkisel olmalı. Doktorum öyle söylemişti bana bende hep bitkiselle boyattım kuaförde
Ucurumcicegi Hazal966 doktor da bana organik boyayla boyayabilirsin dedi ya diplere çok değdirmek istemiyorum ama saçım açık renkte suan iyice açıldı cingene sarısı gibi oldu o yüzden boyatmak istiyorum
Hazal966 Ucurumcicegi ben 3. Ayımda organik boyayla dip boya yaptırmıştım. Şimdi 6. Ayımdayım tekrar boyatıcam bi sıkıntı olmadı bende ve bebekte☺️ hatta bu süreçte normal boya ile bile boyatan var ama ben o riski almak istemedim🤣
Hazal966 Ucurumcicegi kuaför boyadı hiç bilmiyorum. Ama naturabalance araştırmıştım daha önce. Kendim boyasam bu markayı alırdım.