Merhaba, 32 yaşımdayım ve bu yaşıma kadar vücudumda sadece bir tane ‘ben’im vardı ve hiç et benim yoktu. Gebeliğin 2. Ayından sonra boynumda küçük küçük et benleri çıkmaya başladı ve sayıca da arttılar. Beni inanılmaz rahatsız ediyor neden çıktıklarını da anlayamıyorum. Doğuma 2 ay kaldı doğurur doğurmaz aldıracağım hepsini diyorum. Gebelikte olabildiğini söylediler başka bu sıkıntıyı yaşayan varmı aranızda 🥹