Beyazgiller Kızlarr, gecenin bu saatinde test yaptım, yanlış mı görüyorum sizce silikte olsa orada bir çizgi var mı ???? Adetime 2 gün var daha. O kadar istiyorum ki umarım hayal görmüyorumdur :( 
Zeytop Beyazgiller silikte olsa görüyorsanız ihtimaliniz yüksek mümkünse yarın kan verip kesinleştirin istediğiniz bir gebelikse Allah tamamına erdirsin hayırla sağlıkla gelsin inşallah
Beyazgiller Nzyl gördüm demeniz hatta görmeniz bile o kadar mutlu etti ki yarın ilk iş kan vericem. Adet gecikmesini beklesem mi bilemedim. Ben daha önce de kimyasal gebelik geçirdim
Nzyl Beyazgiller Beyazgiller içinizi ferah tutun güzel haberler alın inşallah🤍bence de henüz çok çok yeni kan vermeniz en doğrusu olacaktır
Zeytop Beyazgiller testte çıkmış kandada çıkar yüksek ihtimalle gecikmeyi beklemenize gerek yok, sağlıkla kavuşun inşallah
babysmomy Beyazgiller ilk 5 10 dakikada çıkmışsa kesinlikle var. Çokta silik değil ben burdayım anne diyor 🧡
mevylinn Beyazgiller Bende gördüm var bence 😍 sabah kan ver ilk idrarla da test yapabilirsin daha net çıkar
Eddaa57 Benimde böyle silik çıkmıştı çok yeniydi ve geç döllenme olmuştu bence var gibi kan verme şansınız varsa hemen verin bence 🥰
Beyazgiller Eddaa57 test verdim sonuç 28,69 ama çok düşük geldi bana. Diğer kimyasal gebelikte böyle başlamıştı. Pek umutlanmasam iyi heralde.