Blueberry0 bebeksu0 kız korkuyorum ben ya doğumdan . sezaryen olsa gr korkum yok. kara kara düşünüyorum vlla bende 🤣
bebeksu0 Blueberry0 ya bende çok istiyorum normal doğum ama ister istemez korkuyorum acaba ne hissedicem ne yaşıycam nası bi acı nası bi sancı ya da o çatala çıkınca ıkınabilecekmiyim kafamda birsürü soru var hiçbirine yanıt bulamıyorum çünkü tecrübem yok😂
Blueberry0 bebeksu0 evet ya benimde en çok düşündüğüm bunlar 🥲bide şu kaka olayı var tabi. bugün bi hanımefendinin normal doğum hikayesini okudum azıcık ıkınma etkisiyle kaka yaptığını söyledi 🥲 Normmal deneme şansım varken denicem son çare sezeryan napalım 🤣
bebeksu0 Blueberry0 ya doğuran her kadın demiyimde %80 kaka yapılıyormuş 🥹 ama asla çaktırmıyorlarmış sen fark etmezsen
ZeyniArs1 bebeksu0 valla 32+2 deyim uyku var ama uyuyan yok. Bu 2. Hamileliğim ilkinde prenses gibiymişim resmen bunda mide yanması ve sırt ağrısından uyuyamıyorum :(
Esrtgb ZeyniArs1 Vala saysay bitmez agrı sancım her gun ayrı bir tanesi ekleniyor az önce durduk yere kustum