Herkese iyi geceler hanımlar 38 haftalık gebeyim ve bazen kasılma tarzı ağrılarım oluyor özel bölgemde bu bebeğin kanala girdiğinimi gösterir veya kanala giren bebeği nasıl hissederiz? Veya hissedebilir miyiz? Birde bebek kanal girdikten ne zaman süre sonra doğum gerçekleşir ortalama şimdiden teşekkür ediyorum.