ZehraS Nursemom90 tabiki canim kafasini yastikdan kaldirmak isdemiyo insan .Bence keyfini cikar ben 34 haftayim suan hic uyuyamiyorum artik .Oyuzden keyfine bak normal okadar uyuman
Zeycen Nursemom90 bence tadını çıkar 35.haftamdayım her gece 3-5nöbetindeyim gece uykusuna hasret kaldım
sevil87 Nursemom90 uyku uykunun mayasıdır,işe gitmeyip bende uyusam,çok uyuduğunuz için öğün atlıyorsunuz ona dikkat edin
Elifffcik67 Nursemom90 doğurunca gece gündüz uyuyamicaz ya ondan şimdi çok uyutuo gebelik 🤗 uyuyabildiğin kadar uyu arkadaşım özliycez uyumayı 😆😆😆
Zeycen Nursemom90 ya kolum uyuşuyor ya sırtım ağrıyor birde huzursuz bacak sendromumu diyorlar mahfediyor beni
EceAydn Nursemom90 bende o haftalarda oyleydimm. 25-26 dan sonra da gece 1 de yatip sabah 6 da kalkmaya baslamistim 😣 son haftalarimda zaten hic uyuyamamistim. Megerse vucudum kendisini hazirliyormus 😁 Kizim sagolsun geceleri hic uyumuyor da 🤦🏻♀️