Betul21 Benimle aynı olanlar ne durumdasınız bir haftadır Aralıksız kasilmalarim var acaba doğum yakın mı 3 cu dogumum olucak hala sanki ilkmis gibi
SeymaSimsek Betul21 bende 32+5 im. Oğlum iki hafta önden gidiyor. Ara ara kasılmalar bel ağrısı nefes darlığı gibi problem yaşıyorum . Kontrolümüz iki hafta sonra bakalım nasıl ilerleyecek süreç 🙏🏻
AnneRumeysa SeymaSimsek benimde önce erken doğum olabilir dediler alttan muayene oldum rahim kapalı kalın dediler ona rağmen progestan verdi baş aşağıda olduğundan birde çalışıyordum 32 ye girince çalışamaz verdiler 🥲
SeymaSimsek AnneRumeysa Allah yardımcımız olsun. Bende bazen çok aşağıda hissediyorum hareketleri özellikle de oturduğum zamanlarda. Belki iki hafta sonrasını beklemeden ben de bi kontrole gidebilirim. Sanki erken gelecek gibi bir hissiyat oluyor sürekli bende de 😢
AnneRumeysa SeymaSimsek Benimde öyle baskı hiisssi oluşuyor sürekli dinlenmemiz lazım ayaküstü çok kalmamak lazım ben bugün biraz evişi yaptım pişman oldum ağrılarım arttı. Birde sen progestan kullanıyırmusumn
Arzuanne Betul21 çok sancım çıktı ama düzenli olursa gel dedi sevk yapcaklar yenidoğan yoğun bakım ünitesi yok 32. Hafta daha ve ciğer geliştirici bile yapmıyorlar eve yolluyorlar delircem