Kızlar zaten benim durumu bir çoğunuz biliyorsunuz 1 haftadır kafanızı şişirdim 😁 hasta olduğum için vitamin serumu taktırmaya hastaneye gittik gitmişken muayene de ettiler açıklığım hâlâ 1 cm fakat nstde yüksek ve düzenli sancılarım çıktı doğumun başladığını söyleyip hastaneye yatırmak istediler ama ben geceyi evimde geçirmek istediğim için kabul etmedim eve geldim. Maalesef ki şuan hem boğaz ağrısından hem de kafamdaki düşüncelerden dolayı uyuyamıyorum yarın %100 yatışımın yapılacağı söylendi. En çok bebeğime hastalık geçirmekten korkuyorum sizden ricam benim için dua etmeniz, sağlıkla bebeğimi kucağıma almak ve çabucak iyileşmek istiyorum. Dualarında bana yer verecek olan herkese şimdiden teşekkür ederim 🌼🥹 @Mercimeek, @umrumdadegil darısı vakti zamanı geldiğinde sizin olsun @Derinnmom (kız seni özellikle etiketlicem demiştim 🤣🤣🤣)