Ben de isim denemeleri yapıyorum nicedir:) sizin için de yapıyorum şu an:)
-göktuuuuuuuuuğ oğlum hadi bak baban çağırıyo!!
- kaaaaaaaaan oğlum hadi hızlı ol geç kalıyoruz!!
günlük hayatta kullanımları bence böyle:) hangisi kulağınıza hoş geldiyse onu seçin:)