Merhaba arkadaşlar ben üçüncü bebeğime hamileyim 2 Ocakta doğumum var 5yıldır psikolojik tedavi görüyorum hamileliğimin 7.ayında ani bi şekilde dedemi kaybettim ve haberi çok kötü bir şekilde aldım ilk defa bi aile yakinimi kaybettim şimdi de doğumda bana bişey olacak çocuklarımı bi daha göremicem bebeğimi göremicem diye çok korkuyorum var mı benim gibi yaşayıp atlatan atlattıysanız nasıl atlattınız ne olur yardımcı olun